2016-08-02 09:50

2016-08-02 09:50

Till Uppgivna och ledsna anhöriga

SVAR

Vi ska ha en hög kvalité på våra insatser och beklagar verkligen din upplevelse av att vi inte uppnått detta i omvårdnaden av din anhöriga.

Vi skulle behöva mer information för att kunna rätta till eventuella brister och jag vill därför be dig att fylla i en klagomålsblankett. Du kan få den av boendet eller genom att kontakta socialförvaltningen genom kommunens växel, telefonnummer 880 00.

Med vänliga hälsningar

Erna Blom,

verksamhetschef

Vi skulle behöva mer information för att kunna rätta till eventuella brister och jag vill därför be dig att fylla i en klagomålsblankett. Du kan få den av boendet eller genom att kontakta socialförvaltningen genom kommunens växel, telefonnummer 880 00.

Med vänliga hälsningar

Erna Blom,

verksamhetschef

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.