2015-12-17 16:30

2015-12-17 16:30

Fin service från Tågab

Måste få tycka till lite. Skulle åka till Stockholm när stormen slog till. Vi var på station och väntade på besked när vi skulle komma iväg. På informationstavlan kom upp att alla avgångar är inställda.

Vi kom inte iväg!

Åkte hem igen o tog kontakt med det hotell som vi som vi bokat o betalat för. Inga problem att boka om!!

SJ betalade tillbaka på allt!

Tågab vill jag ge ett extra beröm till. Visste inte riktigt deras resegaranti men får man ett personligt mail från ägaren då är man mån om sina kunder.

Nöjda icke resenärer

Måste få tycka till lite. Skulle åka till Stockholm när stormen slog till. Vi var på station och väntade på besked när vi skulle komma iväg. På informationstavlan kom upp att alla avgångar är inställda.

Vi kom inte iväg!

Åkte hem igen o tog kontakt med det hotell som vi som vi bokat o betalat för. Inga problem att boka om!!

SJ betalade tillbaka på allt!

Tågab vill jag ge ett extra beröm till. Visste inte riktigt deras resegaranti men får man ett personligt mail från ägaren då är man mån om sina kunder.

Nöjda icke resenärer

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.