2016-04-25 15:41

2016-04-25 15:41

Kvinna anmäler telefonbolag

BENGTSFORS

En 70-årig kvinna från Bengtsfors kommun har anmält ett företag till Allmänna reklamationsnämnden, ARN.

Anledningen är att kvinnan beställt ett nytt telefonabonnemang som aldrig fungerat. Trots flera påstötningar har företaget inte löst problemet.

Kvinnan vill nu ha tillbaka de nästan 2 000 kronor hon betalat i avgifter för en icke fungerande telefon samt att köpet ska hävas.

Anledningen är att kvinnan beställt ett nytt telefonabonnemang som aldrig fungerat. Trots flera påstötningar har företaget inte löst problemet.

Kvinnan vill nu ha tillbaka de nästan 2 000 kronor hon betalat i avgifter för en icke fungerande telefon samt att köpet ska hävas.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.