2016-09-15 13:15

2016-09-15 13:15

Telia ersatte en tredjedel

KABELBROTT

Svar till signaturen Blivande kund? (NWT 12/9):

Vår fiberkabel blev avgrävd den 19/7. Efter flera felanmälningar och många timmar i telefonkö blev den till slut lagad den 23/8. Under denna tid har vi betalat abonnemangsavgift till Telia på cirka 1 500 kronor. Vi får tillbaka 535 kronor i skadestånd...

Sandy

Stöllet

Svar till signaturen Blivande kund? (NWT 12/9):

Vår fiberkabel blev avgrävd den 19/7. Efter flera felanmälningar och många timmar i telefonkö blev den till slut lagad den 23/8. Under denna tid har vi betalat abonnemangsavgift till Telia på cirka 1 500 kronor. Vi får tillbaka 535 kronor i skadestånd...

Sandy

Stöllet

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.