2015-05-20 06:00

2015-05-20 06:00

Ingen hjälp från banken

:

Vi har blivit utsatta för skimning och inte fått någon hjälp från banken. Men någon sorts handlingsplan måste väl finnas för sådant här?

Det har nu gått flera månader utan att vi har haft tillgång till vårt konto. Personalen har bara bollat ärendet mellan sig och ingen tar ansvar för att lösa detta. Det är fruktansvärt kränkande. Har de inga som helst förpliktelser mot kunden? Tacksam om någon av storbankerna kan ge oss ett svar på frågorna.

Irriterad bankkund

Vi har blivit utsatta för skimning och inte fått någon hjälp från banken. Men någon sorts handlingsplan måste väl finnas för sådant här?

Det har nu gått flera månader utan att vi har haft tillgång till vårt konto. Personalen har bara bollat ärendet mellan sig och ingen tar ansvar för att lösa detta. Det är fruktansvärt kränkande. Har de inga som helst förpliktelser mot kunden? Tacksam om någon av storbankerna kan ge oss ett svar på frågorna.

Irriterad bankkund

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.