2015-01-07 06:00

2015-01-20 22:45

Bättre ordning förr i tiden

ATTITYDER:

Replik till signaturen Charlotta (NWT 2/1):

Jag var i min insändare (NWT 29/12) mycket noga med att inte dra alla expediter över en kam, utan vände mig mot den dramatiska ökning av arrogant beteende från butikspersonal där jag som kund inte får den respekt för mitt ärende som jag faktiskt förväntar mig att få, utan möts av nonchalans eller nedvärderande attityd.

Tidigare var det mer av „Kristinehamnsanda” över lag och det saknar jag i dag.

Bortskrämd kund

Replik till signaturen Charlotta (NWT 2/1):

Jag var i min insändare (NWT 29/12) mycket noga med att inte dra alla expediter över en kam, utan vände mig mot den dramatiska ökning av arrogant beteende från butikspersonal där jag som kund inte får den respekt för mitt ärende som jag faktiskt förväntar mig att få, utan möts av nonchalans eller nedvärderande attityd.

Tidigare var det mer av „Kristinehamnsanda” över lag och det saknar jag i dag.

Bortskrämd kund

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.