2016-05-09 06:00

2016-05-09 06:00

Vi vill kunna ge bra service

Taxi: Svar till "Lika för alla passagerare"

Till Gunilla

Det är väldigt olyckligt att ni fick vänta alldeles för länge på er taxi och dessutom inte fick någon. Vi vill kunna ge våra kunder bästa service under alla dagar och tider.

Dock så stämmer det att växeln inte tar namn på kunder som åker från adresser där det befinner sig mycket personer, just för att den som ringde först ska få sin taxi först. Vi vet om problemet med att en sån här situation kan uppstå men vi har för tillfället ingen bättre lösning än att inte ta namn. Att det i ditt fall var att vissa hade fått uppgett namn kan jag bara beklaga. Växeln och våra chaufförer har mycket gott samarbete och gör det bästa dom kan utifrån alla situationer. På helger och under större arrangemang har vi alla fordon i trafik för att kunna ge den bästa service. Vi hoppas att du kommer att åka med oss igen och vara nöjd med din resa framöver.

Maria Modin

Taxi Karlskoga/Degerfors

Till Gunilla

Det är väldigt olyckligt att ni fick vänta alldeles för länge på er taxi och dessutom inte fick någon. Vi vill kunna ge våra kunder bästa service under alla dagar och tider.

Dock så stämmer det att växeln inte tar namn på kunder som åker från adresser där det befinner sig mycket personer, just för att den som ringde först ska få sin taxi först. Vi vet om problemet med att en sån här situation kan uppstå men vi har för tillfället ingen bättre lösning än att inte ta namn. Att det i ditt fall var att vissa hade fått uppgett namn kan jag bara beklaga. Växeln och våra chaufförer har mycket gott samarbete och gör det bästa dom kan utifrån alla situationer. På helger och under större arrangemang har vi alla fordon i trafik för att kunna ge den bästa service. Vi hoppas att du kommer att åka med oss igen och vara nöjd med din resa framöver.

Maria Modin

Taxi Karlskoga/Degerfors