2015-11-07 06:00

2015-11-07 06:00

Beklagar långa väntetider

TELIA:

Svar till signaturen Tommy XII (NWT 4/11):

Tyvärr har vi sedan september längre väntetider än vanligt i vår kundtjänst. Vi beklagar verkligen det. Vi jobbar för fullt med att åtgärda detta så fort vi bara kan. Vi har nya medarbetare som just nu utbildas och vi räknar med att vi kommer att vara i ett bättre läge under november.

Hans G Larsson

Informationsansvarig

Svar till signaturen Tommy XII (NWT 4/11):

Tyvärr har vi sedan september längre väntetider än vanligt i vår kundtjänst. Vi beklagar verkligen det. Vi jobbar för fullt med att åtgärda detta så fort vi bara kan. Vi har nya medarbetare som just nu utbildas och vi räknar med att vi kommer att vara i ett bättre läge under november.

Hans G Larsson

Informationsansvarig

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.