2015-11-07 06:00

2015-11-07 06:00

Beklagar långa väntetider

TELIA:

Svar till signaturen Tommy XII (NWT 4/11):

Tyvärr har vi sedan september längre väntetider än vanligt i vår kundtjänst. Vi beklagar verkligen det. Vi jobbar för fullt med att åtgärda detta så fort vi bara kan. Vi har nya medarbetare som just nu utbildas och vi räknar med att vi kommer att vara i ett bättre läge under november.

Hans G Larsson

Informationsansvarig

Svar till signaturen Tommy XII (NWT 4/11):

Tyvärr har vi sedan september längre väntetider än vanligt i vår kundtjänst. Vi beklagar verkligen det. Vi jobbar för fullt med att åtgärda detta så fort vi bara kan. Vi har nya medarbetare som just nu utbildas och vi räknar med att vi kommer att vara i ett bättre läge under november.

Hans G Larsson

Informationsansvarig

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.