2015-10-20 06:00

2015-10-20 06:00

Aggressiv försäljning i Mitticity

KARLSTAD:

Återigen visar det sig att Phone Family får besökare i Mitticity att känna sig lurade och besvikna. Är det okej för Mitticity att era hyresgäster beter sig så? Här handlar det om ett företag som genom aggressiva försäljningsmetoder gång efter gång prackar på förbipasserande mobiler och läsplattor med mera.

Man har bland annat sålt fyra abonnemang till en CP-skadad person! Känns det bra, för Mitticity-ledningen?

Hur många sådana här fall krävs innan de agerar? Är de inte oroliga för att Phone Family ska solka ner deras varumärke och att presumtiva besökare till andra, schyssta butiker i Mitticity skräms bort?

Tacksam för svar

Återigen visar det sig att Phone Family får besökare i Mitticity att känna sig lurade och besvikna. Är det okej för Mitticity att era hyresgäster beter sig så? Här handlar det om ett företag som genom aggressiva försäljningsmetoder gång efter gång prackar på förbipasserande mobiler och läsplattor med mera.

Man har bland annat sålt fyra abonnemang till en CP-skadad person! Känns det bra, för Mitticity-ledningen?

Hur många sådana här fall krävs innan de agerar? Är de inte oroliga för att Phone Family ska solka ner deras varumärke och att presumtiva besökare till andra, schyssta butiker i Mitticity skräms bort?

Tacksam för svar

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Har du synpunkter på det som sägs i texten? Skriv då gärna en kommentar via tjänsten Ifrågasätt men tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Kritisera och bemöt gärna argumenten men tänk på att inte angripa personen bakom åsikten. Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.