2017-05-17 16:21

2017-05-17 16:21

Stort uppdrag till Bulldozer

KARLSTAD

Kommunikationsbyrån Bulldozer har gjort fastighetsbolaget Hemfosas nya varumärkeskampanj.

Kampanjen syns i flera av de nordiska länderna.

– Det känns fantastiskt att ha blivit headhuntade av Hemfosa. För Bulldozer är det ännu en bekräftelse på att vi ligger i framkant och har hög kompetens, säger Charlotta Stenson, vd på Bulldozer.

Kampanjen – som riktar sig till näringslivet och offentlig sektor – startar under denna vecka och är enligt ett pressmeddelande ”en fokuserad satsning med målet att informera om Hemfosas unika kunskap inom just samhällsfunktionella fastigheter”. Kampanjen kommer att rulla på såväl digitalt som i press under våren och sommaren.

Hemfosa fastigheter är i dagsläget värda cirka 40 miljarder kronor.

– Det känns fantastiskt att ha blivit headhuntade av Hemfosa. För Bulldozer är det ännu en bekräftelse på att vi ligger i framkant och har hög kompetens, säger Charlotta Stenson, vd på Bulldozer.

Kampanjen – som riktar sig till näringslivet och offentlig sektor – startar under denna vecka och är enligt ett pressmeddelande ”en fokuserad satsning med målet att informera om Hemfosas unika kunskap inom just samhällsfunktionella fastigheter”. Kampanjen kommer att rulla på såväl digitalt som i press under våren och sommaren.

Hemfosa fastigheter är i dagsläget värda cirka 40 miljarder kronor.